ראש ישיבת 'תפארת מרדכי' סופד לרבו הגדול: "כבו המאורות"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ראש ישיבת 'תפארת מרדכי' סופד לרבו הגדול: "כבו המאורות"

הגאון הרב יאיר שלמה זק"ש, ראש ישיבת תפארת מרדכי, בראיון מיוחד ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן בו הוא סופד לרבו ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי זצ"ל. לדבריו: "אמרתי לבני המשפחה שהיה עולם עם הראש-ישיבה ויש עולם בלעדיו, דבר אחר לחלוטין". ומה היה ראש הישיבה אומר לנו במצב הקשה הנוכחי? "אנחנו מנסים לתלות את הטרגדיה באירועים שונים אבל האמת היא ש'אבל אשמים אנחנו'. וכל אחד צריך לעשות חשבון נפש נוקב"

Rabbi Baruch Mordechai Ezrachi, attend a rally of United Torah Judaism party, ahead of the upcoming elections, in the northern Israeli city of Tiberias, April 3, 2019. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** îúîåãã צילום: David Cohen/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ישיבת תפארת מרדכי הגאון הרב יאיר שלמה זק"ש סופד לראש הישיבה הגרב"מ אזרחי זצ"ל בראיון מיוחד ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "כבו המאורות. אמרתי לבני המשפחה שהיה עולם עם הראש-ישיבה ויש עולם בלעדיו, דבר אחר לחלוטין. הוא היה יחיד בדורו בשיעוריו הייחודיים עם כל הריתחא וה'ברען' שלו".

"לא אשכח איך המשגיח רבי מאיר חדש זצ"ל היה מגיע לשיעורים של ראש הישיבה זצ"ל והיה שואל שאלות קשות תוך כדי, וראש הישיבה היה מעודד את זה, כך הנחיל לנו כיצד צריך ללמוד".

"לאחר פטירת המשגיח רבי דוב יפה זצ"ל התקשר ראש הישיבה לרבנית האלמנה והתעניין בשלומה באורך רוח ומאור פנים. הוא היה יחיד מיוחד בהתייחסותו המאירה לכל אחד. לא הייתה פעם שנפגשנו והוא לא נשק לי על ראשי".

"אני לא יודע מה הוא היה אומר עכשיו, בטח היה אומר שאנחנו לא מבינים בכלל בחשבונות שמיים. שאנחנו מנסים לתלות את הטרגדיה באירועים שונים אבל האמת היא ש'אבל אשמים אנחנו'. וכל אחד צריך לעשות חשבון נפש נוקב ולהבין מה הוא צריך לתקן".

"בהלוויה ניגש אלי אברך ואמר לי שהוא חב לי הכרת תודה גדולה, שאלתי למה, ואמר לי שלפני עשרות שנים במחנה בני תורה שכנעתי אותו לבוא לביקור בישיבת 'עטרת ישראל'. הוא הסכים, הציץ ונפגע, והיום הוא משמש כראש ישיבה חשוב. הרבה התנגדו לרעיון המחנה אבל ראש הישיבה לא התייחס וניהל ברמה את המיזם שקירב המונים לדרך התורה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות